
جشنواره فیلم فجر... امسال هم مثل همه سالها، مراسم فرش قرمز و اختتامیه جشنواره فیلم فجر را از تلویزیون و برخی صفحات فضای مجازی پیگیری می کردم. همیشه پیش خودم، فیلم بردار این مراسم را که از تلویزیون پخش می شود، تحسین می کردم. بنده خدا مجبور است انگونه فیلم برداری کند که هم اصل قضیه انعکاس یابد و هم تصویری از برهنگی و بدحجابی و ابتذال حاکم بر پوشش و برخی رفتارهای اهالی سینما از رسانه ملی پخش نشود. امسال جشنواره دو ویژگی مهم داشت. اولی بد پوشش هایی که مراسم را گرفته بودند تا جایی که حتی روی صحنه و ه...
ادامه مطلب